kandydatów
Bb/ staż urzędniczy
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu miejsce pracy: Wałbrzych
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagania inne:
Wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny. Znajomość techniki biurowej. Umiejętność obsługi komputera (znajomość programów biurowych MS Office, w tym Excel, Word). Znajomość przepisów regulujących zasady funkcjonowania prokuratury. Posiadanie wiedzy dotyczącej funkcjonowania sekretariatu w jednostkach organizacyjnych prokuratury. Znajomość systemu organów władzy i administracji publicznej oraz organów wymiaru sprawiedliwości. Rzetelność i kreatywność. Komunikatywność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.Dodatkowe wymagania:Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej. Poziom wiedzy ogólnej. Zdolności analityczne, odporność na stres.
Wałbrzych
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 900 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Wyświetleń: 250