Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Bb/ sekretarka
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu miejsce pracy: Wałbrzych
Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Bb/ sekretarka
Miejsce pracy: Wałbrzych
Numer: StPr/21/1585
OBOWIĄZKI:
Obsługa sekretariatu, odbieranie, wysyłanie i dostarczanie korespondencji w formie papierowej i elektronicznej, odbiór korespondencji w urzędach, w tym urzędzie pocztowym, odbiór i przesyłanie poczty elektronicznej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagania inne:
Biegła znajomość obsługi komputera, sumienność i dokładność w wypełnianiu powierzonych obowiązków, dobra organizacja pracy własnej.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wałbrzych
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Data dodania: 21-09-2021
Wyświetleń: 217
Wyświetleń: 217