Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik ds. biurowo-administracyjnych - 796
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy miejsce pracy: Szczawno-Zdrój
Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Pracownik ds. biurowo-administracyjnych - 796
Miejsce pracy: Szczawno-Zdrój
Numer: StPr/21/1785
OBOWIĄZKI:
przygotowywanie i archiwizacja dokumentów, sporządzanie i prowadzenie i wysyłanie korespondencji biurowej za pomocą poczty tradycyjnej i elektronicznej, przygotowywanie zebrań, narad, konferencji itp., udzielanie informacji, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie materiałów informacyjnych, promocyjnych, szkoleniowych na potrzeby realizacji projektów unijnych, działania marketingowe w mediach społecznościowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Technik prac biurowych* (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe, staż pracy minimum 6 miesięcy na podobnym stanowisku, znajomość programów pakietu Office, znajomość obsługi mediów społecznościowych (Facebook, Linkedin), umiejętność obsługi urządzeń biurowych, zaawansowana znajomość języka angielskiego
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Szczawno-Zdrój
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 850 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Data dodania: 14-09-2021
Wyświetleń: 252
Wyświetleń: 252