Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Bb/ sekretarka
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu miejsce pracy: Wałbrzych
Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Bb/ sekretarka
Miejsce pracy: Wałbrzych
Numer: StPr/21/1302
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie sekretariatu Spółdzielni, prowadzenie spraw kancelaryjnych Spółdzielni, prowadzenie spraw związanych z organizacją posiedzeń Zarządu Spółdzielni, przyjmowanie, ewidencjonowanie i wysyłanie całości korespondencji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracja
Uprawnienia: obsługa pakietu MS Office
Uprawnienia: Obsługa urządzeń biurowych
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wałbrzych
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:
od 3 800 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Data dodania: 05-08-2021
Wyświetleń: 382
Wyświetleń: 382