Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Kf/ księgowy / księgowa
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu miejsce pracy: Wałbrzych
Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Kf/ księgowy / księgowa
Miejsce pracy: Wałbrzych
Numer: StPr/21/1043
OBOWIĄZKI:
Do zadań pracownika należeć będzie między innymi:Bieżące księgowanie w rejestrach banków, zakupu i usług, uzgadnianie ich w okresach miesięcznych dla celów sprawozdawczości, rozliczeń podatkowych i analizy.Prowadzenie pełnej dokumentacji i księgowości związanej z PKZP.Prowadzenie kasy głównej - bieżące księgowanie wpłat i wypłat na raportach kasy, dowodów KP i KW, wykorzystania czeków i stanu gotówki w kasie.Rozliczanie delegacji służbowych.Prowadzenie rejestru środków trwałych, bieżące księgowanie stanu zwiększeń i zmniejszeń oraz ich uzgadnianie z księgami rachunkowymi.Prowadzenie ewidencji pozabilansowej drobnego wyposażenia, środków inscenizacji oraz zbiorów bibliotecznych.Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.Archiwizowanie i przechowywanie właściwie zabezpieczonych dokumentów w ramach zajmowanego stanowiska.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagania inne:
min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w księgowościznajomość przepisów rachunkowo-księgowych
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wałbrzych
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 100 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Data dodania: 21-06-2021
Wyświetleń: 281
Wyświetleń: 281